אוטונומיה בית ספרית ולמידה: סקירת מדיניות

כחלק ממיזם מחקר בין-לאומי ביוזמת לשכת המדען הראשי – סקירה באנגלית של שתי סוגיות עיקריות: 1. מדיניות אוטונומיה בית ספרית בשש מערכות חינוך בעולם; 2. רפורמה בתוכנית הלימודים שמטרתה פיתוח מיומנויות המאה ה-21 במערכת החינוך.
תאריך עדכון אחרון: 07/02/2019
כמות צפיות: 317
מאפייני פריט
מקור התוכן לשכת המדען הראשי
תחום תוכן ידע ומיומנויות, עובדי הוראה ומנהיגות חינוכית, מדיניות החינוך
תוצר סקירת מדיניות
סוג תוכן דוח
שם המחבר/ים עמי וולנסקי
שנה 2014