אוטונומיה בית ספרית ולמידה: סקירת מדיניות

כחלק ממיזם מחקר בין-לאומי ביוזמת לשכת המדען הראשי – סקירה באנגלית של שתי סוגיות עיקריות: 1. מדיניות אוטונומיה בית ספרית בשש מערכות חינוך בעולם; 2. רפורמה בתוכנית הלימודים שמטרתה פיתוח מיומנויות המאה ה-21 במערכת החינוך.

מאפיינים

מקור התוכן
לשכת המדען הראשי
תחום תוכן
ידע ומיומנויות, עובדי הוראה ומנהיגות חינוכית, מדיניות החינוך
תוצר
סקירת מדיניות
סוג תוכן
דוח
שם המחבר/ים
עמי וולנסקי
שנה
2014
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 07/02/2019
| כמות צפיות: 815
| מזהה קטלוג: 23555