ביסוס אמפירי למדיניות רב לשונית חינוכית דוח מחקר אבן דרך שנייה

דוח מסכם המציג את את הסוגיות שנבחנו במחקרים באופן אמפירי בשלב השני של המחקר "מדיניות חינוכית רב לשונית לישראל"

מאפיינים

מקור התוכן
לשכת המדען הראשי
תחום תוכן
הוראה-למידה-הערכה, מדיניות החינוך, ערכים
תוצר
מחקר
סוג תוכן
דוח
שם המחבר/ים
אילנה שהמי ומיכל טננבאום
שנה
2019
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 20/01/2020
| כמות צפיות: 353
| מזהה קטלוג: 24817