האם באמת אפשר לשפר ביצועים בחינוך כשאנו נדרשים לאחריותיות?

תקציר מנהלים הסוקר כללי מדיניות ופרקטיקות של שימוש בנתונים כדי לאפיין אסטרטגיות לשיפור בתי ספר ולספק מידע לצורך יישום אחריותיות

מאפיינים

מקור התוכן
לשכת המדען הראשי
תחום תוכן
מדיניות החינוך
תוצר
סקירת מדיניות
סוג תוכן
תקציר
שם המחבר/ים
אנדי הרגריבס והנרי בראון
שנה
2019
תגיות פריט
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 23/12/2019
| כמות צפיות: 286
| מזהה קטלוג: 24801