ההשפעה של אימון ממוחשב על הבנת הנקרא באנגלית בקרב תלמידי תיכון דוברי עברית

דוח מסכם המציג את הממצאים והמסקנות שעלו ממחקר שבדק את הגורמים הקשורים להבנת הנקרא באנגלית בקרב תלמידי תיכון דוברי עברית באמצעות בחינת השפעתו של אימון קצר וממוקד על הבנת הנקרא ועל מיומנויות מטה-קוגניטיביות בקרב סוגים שונים של לומדים.
תאריך עדכון אחרון: 16/01/2020
כמות צפיות: 127

 

מאפייני פריט
מקור התוכן לשכת המדען הראשי
תחום תוכן הוראה-למידה-הערכה
תוצר מחקר
סוג תוכן דוח
שם המחבר/ים תמי קציר וענת פריאור
שנה 2019