הערכת מורים חדשים – שימושים, תוקף והשלכות להתפתחות מורים: דוח מחקר לשנים 2018-2017

מחקר העוסק בניתוח תהליך הערכת מורים חדשים על ידי מנהלי בתי ספר

מאפיינים

מקור התוכן
לשכת המדען הראשי
תחום תוכן
עובדי הוראה ומנהיגות חינוכית, מדיניות החינוך
תוצר
מחקר
סוג תוכן
דוח
שם המחבר/ים
לילי אורלנד-ברק וצפריר גולדברג
שנה
2019
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 23/01/2020
| כמות צפיות: 741
| מזהה קטלוג: 24833