למידה חברתית-רגשית בבתי הספר: ממצאים ממחקרים אחרונים וגישות למדידה ולהערכה – עיבוד והנגשה

דגשים מתוך סקירה המציגה ממצאים אחרונים ממחקרים על למידה רגשית-חברתית ומציגה גם מודלים ועקרונות ליישום והטמעה

מאפיינים

מקור התוכן
לשכת המדען הראשי
תחום תוכן
ידע ומיומנויות
תוצר
סקירת ספרות
סוג תוכן
דוח
שם המחבר/ים
קימברלי שונט-רייכל ופיפה ראוקליף
שנה
2019
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 02/01/2020
| כמות צפיות: 508
| מזהה קטלוג: 24807