למידה חברתית-רגשית בבתי הספר: סקירת ספרות

תקציר מאמר הסוקר ממצאים ממחקרים עדכניים וגישות למדידה והערכה של למידה חברתית-רגשית בבתי ספר

מאפיינים

מקור התוכן
לשכת המדען הראשי
תחום תוכן
הוראה-למידה-הערכה, ידע ומיומנויות, אקלים בית ספרי
תוצר
סקירת ספרות
סוג תוכן
תקציר
שם המחבר/ים
קימברלי שונט-רייכל ופיפה ראוקליף (תורגם ועובד בידי היוזמה למחקר יישומי בחינוך)
שנה
2019
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 15/09/2019
| כמות צפיות: 1147
| מזהה קטלוג: 24704