למידה משמעותית – תפיסות של תלמידים, מורים ומנהלים – תשע"ד-תשע"ז: דוח מחקר

דוח מחקר העוקב אחר יישום התוכנית המערכתית "למידה משמעותית" ואחר המידה שהיא משיגה בה תוצאות מצופות בתחומים של מעורבות הלומדים, למידה בהכוונה עצמית, פרקטיקות מגוונות של הל"ה ועוד; הדוח מתבסס על סקרים בקרב תלמידים, מורים ומנהלים בשנים תשע"ד-תשע"ז.
ספק: ראמ"ה

מאפיינים

מקור התוכן
ראמ"ה
תחום תוכן
ידע ומיומנויות, ערכים, אקלים בית ספרי, עובדי הוראה ומנהיגות חינוכית, הוראה-למידה-הערכה
תוצר
מחקר
סוג תוכן
דוח
שם המחבר/ים
ראמ"ה
שנה
2018
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 17/02/2019
| כמות צפיות: 1671
| מזהה קטלוג: 23719