מדיניות הקבצות: סקירת מחקרים

סיכום פרק מתוך דוח של ועדת מומחים בראשות פרופ' אברהם הרכבי שהקימה היזמה למחקר יישומי בחינוך בהזמנת לשכת המדען הראשי. הוועדה עסקה במענה מיטבי לשונויות בין תלמידים. השאלה המרכזית – האם עדיף ללמד בהקבצות או בכיתה הטרוגנית?

מאפיינים

מקור התוכן
לשכת המדען הראשי
תחום תוכן
ידע ומיומנויות, שוויון הזדמנויות, הוראה-למידה-הערכה, מדיניות החינוך
תוצר
סקירת ספרות
סוג תוכן
מצגת
שם המחבר/ים
יפעת בן דוד קוליקנט, רוני קרסנטי (תמצית פרק בספר)
שנה
2016
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 07/02/2019
| כמות צפיות: 525
| מזהה קטלוג: 23557