מדיניות הקבצות: סקירת מחקרים

סיכום פרק מתוך דוח של ועדת מומחים בראשות פרופ' אברהם הרכבי שהקימה היזמה למחקר יישומי בחינוך בהזמנת לשכת המדען הראשי. הוועדה עסקה במענה מיטבי לשונויות בין תלמידים. השאלה המרכזית – האם עדיף ללמד בהקבצות או בכיתה הטרוגנית?
תאריך עדכון אחרון: 07/02/2019
כמות צפיות: 320
מאפייני פריט
מקור התוכן לשכת המדען הראשי
תחום תוכן ידע ומיומנויות, שוויון הזדמנויות, הוראה-למידה-הערכה, מדיניות החינוך
תוצר סקירת ספרות
סוג תוכן מצגת
שם המחבר/ים יפעת בן דוד קוליקנט, רוני קרסנטי (תמצית פרק בספר)
שנה 2016