מדיניות חינוכית רב לשונית חדשנית לישראל – מצגת

מצגת מסכמת הסוקרת את התובנות והמסקנות שעלו ממחקר בנושא מדיניות חינוכית רב לשונית חדשנית בישראל.

מאפיינים

מקור התוכן
לשכת המדען הראשי
תחום תוכן
הוראה-למידה-הערכה, מדיניות החינוך, ערכים
תוצר
מחקר
סוג תוכן
מצגת
שם המחבר/ים
אילנה שהמי ומיכל טננבאום
שנה
2018
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 16/01/2020
| כמות צפיות: 351
| מזהה קטלוג: 24821