מתודולוגיות לפיתוח וליישום חדשנות בחינוך

סקירה העוסקת באופן פעולתם של גופים ממשלתיים וחוץ-ממשלתיים בפיתוח יוזמות חדשות במערכות חינוך – יצירת רעיונות חדשניים, מתודולוגיות פיתוח, דרכי פעילות ושיתוף הידע הנצבר במטרה לשפר ולטייב את תהליך הפיתוח
ספק: מו"פ

מאפיינים

מקור התוכן
מו"פ
תחום תוכן
ידע ומיומנויות, ערכים, עובדי הוראה ומנהיגות חינוכית, חינוך בלתי פורמלי, מדיניות החינוך
תוצר
סקירת ספרות
סוג תוכן
דוח
שם המחבר/ים
שפרלינג, ד' (2016). מתודולוגיות לפיתוח וליישום חדשנות בחינוך. עורכת: ל' יוספסברג בן-יהושע. ת"א: הוצאת מכון מופ"ת.
שנה
2016
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 10/02/2019
| כמות צפיות: 1027
| מזהה קטלוג: 23980