פיתוח מקצועי של מורים למתמטיקה העוסק בידע ובפרקטיקה של תכנון שיעור וביצועו בסביבה טכנולוגית בגישה היפנית

דוח המציג את המסקנות ממחקר שבדק את התוכנית לפיתוח מקצועי של מורים למתמטיקה בבתי ספר יסודיים המכוונת לטיפוח הידע והפרקטיקה של תכנון שיעור וביצועו בסביבה טכנולוגית על פי הגישה היפנית של הוראה דרך פתרון בעיות בסיוע הכוונה עצמית בלמידה – SRL.
תאריך עדכון אחרון: 16/01/2020
כמות צפיות: 129

 

מאפייני פריט
מקור התוכן לשכת המדען הראשי
תחום תוכן עובדי הוראה ומנהיגות חינוכית
תוצר מחקר
סוג תוכן דוח
שם המחבר/ים ברכה קרמרסקי
שנה 2016