פסיכו-פדגוגיה – ממדים רגשיים בתהליכי הוראה-למידה

בדוח תוצר מעבדת פסיכו-פדגוגיה על מנת לקיים תהליכי הוראה-למידה פסיכו-פדגוגיים בתוך הכיתה. על בית הספר להיות ארגון המתמקד בתהליכי למידה והתפתחות מקצועית פסיכו-פדגוגיים של המורים. אלו תהליכים מקבילים הכרוכים זה בזה. במסמך מוצגים תפיסה, עקרונות וכלים המסייעים בכך.
ספק: מו"פ

מאפיינים

מקור התוכן
מו"פ
תחום תוכן
ידע ומיומנויות, ערכים, אקלים בית ספרי, שוויון הזדמנויות, עובדי הוראה ומנהיגות חינוכית, הוראה-למידה-הערכה, מדיניות החינוך
תוצר
מחקר
סוג תוכן
דוח
שם המחבר/ים
ד“ר יעל נאות עופרים בשם אגף מו“פ, ניסויים ויוזמות, מסלול המעבדות
שנה
2019
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 11/02/2019
| כמות צפיות: 883
| מזהה קטלוג: 24031