תהליכי הוראה ולמידה בחטיבת הביניים – דיאלוג משמעותי בין מורים לתלמידים

סקירת ספרות בנושא דיאלוג בחינוך בכלל ודיאלוג בחטיבות הביניים בפרט

מאפיינים

מקור התוכן
לשכת המדען הראשי
תחום תוכן
הוראה-למידה-הערכה, אקלים בית ספרי
תוצר
סקירת ספרות
סוג תוכן
דוח
שם המחבר/ים
רותם קפלן
שנה
2019
מדרגים

מדרגים: 0 כוכבים מתוך 5

אין עדיין מדרגים לפריט זה. היה הראשון לדרג
הוספת חוות דעת
תאריך עדכון אחרון: 03/02/2020
| כמות צפיות: 725
| מזהה קטלוג: 25834